Sofiaa' - SVAR på FRÅGESTUND


Röker du fortfarande?:
Helt ärligt så, jaa det gör jag.

Bästavän? Får bara välja en (kille): Jag har många killkompisar. Förut var Philip min bästavän, men jag har tappat kontakten med honom nästan helt. Vilket jag tycker är väldigt synd. Men ärligt talat så kan jag inte riktigt svara på den frågan..

Favorit färg?: Rosa är helt klart min favorit färg. Men tycker även om grön och blå väldigt mycket (:

Vem strula du med sist?: Hahah, de vill ni gärna veta va? Jaa, jag kan inte riktigt svara på de. Han är Anonym för tillfället (;

Bästavän just nu, får bara välja en?: Just nu står jag och Dominique varann väldigt väldigt nära, jag vet inte riktigt om vi kan kalla oss bästavänner, men aa.. Sen får man ju aldrig glömma Helena och Ellen som är mina allra bästavänner, och dom kan jag inte välja mellan. Dom är underbara båda två (:

1. Vart köper du dina kläder?: Har köpt mycket på Gina, men tycker inte om dom, så dålig kvalité. Köper oftast på Vero Moda, H&M, Vila och så får man inte glömma Missäy som är min favorit.
2. Favorit färg?: Som jag svarade lite längre upp så är Rosa en självklarhet.
3. Bästa vänner ? får bara välja 3: Helena, Ellen och Dominique helt klart. Kan lita på dom upp till 100%
4. Är du kär ? isåfall vem ?: Kär och kär.. är lite halft olyckligt kär i Jack fortfarande. Men som vilken människa som helst så försöker man gå vidare, trots det är svårt. Men börjar bli lite intresserad av en annan kille nu, eller har varit ett tag. Men han är Anonym (:

Vem är din bästa kompis? Tjej och Kill: Kan inte riktigt svara på de, för har så många bra kompisar. Och har nämnt dom jag står närmst lite längre upp.

Är jag bäst?: Ja du Madde, du är nog bäst ( efter mig ) ;D

Är du intresserad av någon annan än Jack?: Kan man säga ja.. Men Jack är speciell. Men de är inget mellan oss och kommer inte bli, så man får väl bara gå och vila ögonen på någon annan.

Vem är bäst i ditt fotbollslag?: Vet inte riktigt, de är så mycket nytt folk. Känner inte alla. Men alla är väl bra på olika saker (:

Kommer du på återträffen snygging!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?: Ebba din sexbomb, deklart som fan jag kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0