Sofiaa' - Skit trött och riktig ångest.

Ska väl strax gå och lägga mig eftersom jag har match imorgon bitti. Eller aa den börjar 11:45 men endå, måste åka hem ifrån vid 11 någon gång för jag ska hämta upp Ellen och Joel och sen ska vi åka till Täby eftersom matchen är där. Jag kom hem för ca en timme sen och klämde i mig lite mat och tog lite tårta till efterrätt. Så sjukt gott. Asså jag känner mig skit deppig, har gjort de i typ 2 veckor nu.. Har lyssnat på ångest musik hela tiden, typ i skolan, på bussen, hemma och överallt. Jag tänker tillbaka så mycket, de känns skit jobbigt.. Saknar han och allt så mycket. Tror jag ska börja vara hemma om dagarna, känner mig så smutsig och ful, vill inte visa mig för någon.. Varför inte allt bara kännas så lätt, varför går det inte att glömma någon som man verkligen vill glömma. Dehär plågar mig, står snart inte ut längre. Känner mig så genomskinlig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0