Sofiaa' - Min lilla prinsessa

Söder - Min lilla prinsessa

Idag väkte min pappa mig 11:30 och sa att min tränare hade ringt och ville att jag skulle spela match, så de va bara att slita på sig kläderna och åka ner till fotbollsplanen och förlora.. buhuu! Men de gjorde inget, för efter de drog jag hem och duscha lite fort, sen drog jag, Angie och Carolina hem till Emanuel i märsta, sen kom min älskling dit. Carolina och Angie stannade inte så länge, men jag var kvar till ungefär 19:45 tror jag (:
När jag kommit hem så slängde jag i mig lite mat, sen spelade jag piano, har inte gjort de på ett tag men de gick bra endå. Men nu ska jag kolla facebook.
pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0