Sofiaa' - Hej, jag lever faktiskt (;

Har varit på två timmars träning nu och ska snart hoppa in i duschen.
De känns som jag tränar en hel del nu till skilnad från förut. Imorgon har jag orgentering i 2timmar, sen har jag även match (: Det ska ju bli trevligt. Jag börjar ju klockan 10 imorgon, sen har jag lunch, sen orgentering, fan va skönt !
Idag har jaf varit i Märsta med Mickis och träffat min underbart söta pojkvän och hans kompisar. Vi gjorde egentligen inget speciellt, men älskar att vara i hans närhet. Men nu kommer jag nog inte kunna träffa honom på några dagar, men har ju träffat han varje dag nu i 3 veckor, så de gör nog inte så mycket att vi inte träffas på några dagar. Fast kommer ju såklart sakna honom, men hallå, TELEFONEN FINNS! de är bara att ringa/messa (:
Men nu orkar jag inte stå upp vid datorn längre, ska hoppa in i duschen och sen ta en kaka.
Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0