Sofiaa' - Film tips

KNIVEN I HJÄRTAT !
Asså jag tycker ju filmen är rätt skön på något sätt. Den ger mig en känsla som jag har varje gång jag är i Göteborg, vilket är rätt härligt. Ja, för er som undrar så är filmen inspelad i Göteborg.
Om jag själv får säga de så tycker jag ju att två killar i filmen är rätt söta också. Tycker själv inte om grabbar som håller på med sånt, men när de är film så tycker jag dom är tunga ;)
Kolla ett av videoklippen här:

Sen kan ni ju kolla alla klippen om ni tycker den värkar bra.
Själv så tyckte jag inte om den först, men sen fastnade jag för den.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åååh bästa någonsin! Älskar denna serien :)

2010-10-10 @ 18:31:25
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0