Sofiaa' - 1 September

lloyd - Get it shawty

Ledsen för dålig uppdatering!
Äntligen har vi bytt månad. Är trött på Augusti och fråga mig inte varför. HAHAH!
NY MÅNAD = MÅNADSPENG!
Aja, orkar inte berätta om dagen/dagarna, för har inte gjort något speciellt intressant. De ni kan få veta är att jag började på fotboll igår. Jaa, 2 timmars träning, dålig kondition och helt ur form, gissa hur de gick? ;P Men de gick bra fram mot slutet av träningen och jag ska träna imorgon också.

Jag åker till Göteborg under helgen, så de blir nog rätt bra uppdatering antar jag, eftersom jag brukar sitta rätt mycket vid datorn där. När jag kommer till Göteborg så ska jag, förutom att umgås med mami, så ska jag träffa Khaled. Gud vad jag saknat honom under tiden jag varit i Stockholm.
Ja, nu har jag förlorat massa besökare eftersom jag inte bloggat. Men jag bloggar mest för att de är en skön känsla. Orkar inte få panik för att jag inte bloggat, som jag alltid fick förut. Nu har jag lixom ett liv utanför dataskärmen.

Imorgon ska jag kanske dra iväg och äta på "subway" med Helena, eller så ska vi bara ta en liten fika.
Jag ska iaf kolla ifall jag får mina pengar av pappa idag. Och sen ska jag kolla när min träning börjar imorgon så att jag kan umgås lite med Helena imorgon efter skolan. För de skulle vara lite mysigt eftersom hon är min allra bästavän. :D Glöm aldrig att jag älskar dig min honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0