Sofiaa' - Upplands väsby

Vaknade upp hemma hos Mickis idag.
Hahah, igår va jag på grönan med Helena, Ted, Adam, Pontus, Theo, Simon, Marcus och Mickis. Sen var Angie och dom där också. Men va inte med dom så mycket. Sen vid 12 så tog jag, Mickis, helena, Ted och Adam tåget hem. Fast jag och mickis fortsatte till uppl.v, alltså hem till henne. Jag sov där! (:
Nu har vi varit vakna i typ 2 och en halv timme. Och jag har ringt och snackat med min nya kurator och fixat en tid. Vi har även ätit frukost och suttit lite ute på balkongen.
Nu ska jag väl ta och göra mig lite iordning. Måste hem för att ladda mobilen och hämta lite kläder som jag ska ge till Angie&Carolina. Sen ska jag även lämna en sak till min storasyster.
IKVÄLL FIRAR VI ALLA DOMINIQUE SOM FYLLER 14ÅR !:D
grattis gumman, du vet att jag älskar dig sjukt mycket.
Hoppas du får en underbar dag tillsammans med oss alla idag.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0