Sofiaa' - Tyresö med Helena !


Jag&Helena på grönan i tisdags.
Idag drar jag och Helena lääääängst ut på tyresö.
Jag har landställe där, helena stannar över helgen, men jag stannar längre. Ska träffa Amanda också under tiden jag är där. Sen kanske Dominique kommer ut också. Jag och Helena ska iaf bo i stugan nere vid vattnet. Sen såklart så har vi bestämt lite saker vi ska göra under tiden vi är på landet. Ni får en liten lista sen (;
Vi åker nog lite senare idag, men nu ska jag gå upp så ska Carolina (min storasyster) färga mitt hår.
Bye bye bitches ! ♥

Lista på saker vi MÅSTE göra:
-åka vattenskidor
-paddla kanot
-bada
-Åka moppe
-Åka fyrhjuling
-sola
-dansaaaaa
sist, men inte minst...
-SKRATTA ! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg ? :)

svara gärna på kommentaren*

2010-06-25 @ 21:47:24
Postat av: Erica Edlund

Uppdaterar lite mer sofia :D <3

2010-07-01 @ 15:32:57
URL: http://otippat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0