Sofiaa' - Pirrar i magen! ;D

Imorgon är det skolavslutning..
Shit asso, ska sjunga inför skolan, föräldrar och hela skiten. Som tur är så sjunger jag inte helt själv. Men syrran min ska lägga ett solo i en av låtarna. Men endå, jag är lite nervös asso. Och sen ska jag ju ha klackar på mig imorgon också, hahah ! folk kommer nog bli lite förvånade eftersom jag ALDRIG har klackat (:
Sen blir det väl bara FESTA resten av den kvällen!

Idag har jag sjungit hela dagen i skolan, det var jävligt roligt tycker jag, eftersom jag älskar att sjunga. Och min syster fick höra mig sjunga ut för första gången. HAHAH! mycket för folk kommer reagera på asso :P
Senare var jag mer Helena, Linnea, Ellen, Ted och några andra. TICK TACK! så gick tiden och jag drog hem.
Just nu känner jag mig lite hungrig så funderar på att gå upp och äta lite frukt eller göra en god sallad och dricka lite vitamin dryck som jag älskar :)
Sen måste jag också säga att jag har gått ner 1,3kg !!!! YAAAAY! okej, de kanske inte är så mycket, men endå. En bra början.
Förtsätt så Sofiaa' så kommer även du lyckas här i livet :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt inte bra att banta när man inte är vuxen.. XD. varför ska du gå ner i vikt för? du är inte överviktig eller ngt sådant ju:P

2010-06-10 @ 22:57:43
Postat av: Helena

sofia!! kom igen inte EN ända bild, de är de man vill se, booring(:

annars, keep goin! ;D kyyyss

2010-06-10 @ 23:03:09
URL: http://helenamohlkert.blogg.se/
Postat av: Sofiaa'

Banta och banta vet jag inte riktigt om jag gör.. Men jag vill se smal ut och t.ex kunna sitta i någons knä utan att skämmas!? ;$

Hahah, men jag pallar inte bilder om det inte finns någon ny :P

2010-06-10 @ 23:11:32
URL: http://flumfiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0