Sofiaa - Home from school

Lloyd Banks and lill Wayne - you

YAY! ÄR SKIT GLAD! :D
Idag så började jag med att gå till skolan klockan 10:00. Jag hade kör och skulle träna på låtarna till skolavslutningen fram till lunch. Sen hade vi lunch från 11:00-12:00, sen hade vi matte.
JAG BLEV GODKÄND PÅ PROVET ! ;D
Och dessutom slutade vi klockan 13:00 idag från skolan istället för 14:10. Så nu sitter jag här hemma och ska väl ta att dricka lite vitamin dryck och äta ett äpple eller kolla om vi har lite glass. Funderar på att göra en smoothie faktiskt. Jag har ju gott om tid på mig eftersom Danne inte slutar förns 16:00 :P Mahah, och han sa själv att han älskar skolan så jag sitter och mobbar honom lite på sms just nu. hehe, förlåt danne! (;
Hahah, och för er som inte redan vet dehär, så är det här min absoluta favorit låt !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi gillar samma låt men ja älskar weezy(lil wayne)(;

2010-06-09 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0