Sofiaa' - Go'morgon ... eller något liknande?


Klockan är nu 15:15.
Så kan ju inte påstå att det är morgon, men.. Jag och Helena var ju typ vaka till klockan halv 6 inatt/imorse. Hahahahah!
Fan vad jag älskar dig Helena Mohlkert allra bästavän.
Hade faktiskt otroligt trevligt igår tillsammans med dig.
Nu ska Helena snart hem ifrån mig och hälsapå sin morfar eller något sånt, och jag skulle ju egentligen till kuratorn idag men missade min tid för jag sov x) Ska försöka fixa ny tid. Men aja! Ikväll blir det nog utgång igen, ska troligtvis vara med Helena och sen ska vi kolla om en annan Helena vill hänka. Vi ska träffa några killar och umgås ni vet, som vi ungdommar brukar :P Bara hänga..? xD
nej, nu ska jag smörja in mitt ansikte för jag känner mig som ett torkat russin eller något liknande.
Puss (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0