Sofiaa' - Folk!?

Igår:
Var först hemma hos Carolina med Angie och Mickis halva dagen typ, sen vid 8 så träffade vi Carlos och satt typ bara och snackade en massa. Sen drog jag och Mickis till Sollentuna station och träffa Hamza sen drog vi tre till donken och åt xD Sen tog kvällen slut..?

Idag:
Nu sitter jag och väntar på Carlos som ska komma till mig om ca en halv timme eller så, han ville snacka om något, sen strax där efter så kommer Hamza, Mickis och Carro också. Tror att de va dom iaf..
Eftersom de är ruttet väder så ska vi bara vara hos mig och kolla film typ. Fast jag ska skicka ut dom ur huset vid halv 6 ungefär, för en speciell anledning (a)
Mamma kom och lämnade en CD:skiva igår med massa gammla bilder på mig från några år tbx. HAHAH ! Jag ska visa dom på bloggen så småningom. Men inte nu, här får ni bara några bilder från igår (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0