Sofiaa' - Får typ panik?

Jag har ju köpt avslutnings kläder för några veckor sen, och nu är skolavslutningen på fredag och nu börjar jag tveka på att jag verkligen vill ha dom kläderna ;O Jag letade lite i stinsen idag, men hittade inget speciellt. Men ska försöka kolla imorgon också. Idag har jag varit med Danne ett tag också innan jag åkte iväg till stinsen. Vi va typ bara i edbergsparken, lite mysigt faktiskt :) Åt tacos idag också för er som vill veta det!

TILL MINA FLICKOR LINNEA, HELENA & ELLEN !
Jag har köpt lite saker till fredag nu, typ dricka, korv och bröd. Vi får ta och köpa muggar och annat imorgon, så ska ni få se att dehär också kommer bli bra, hahah(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0