Sofiaa' - Bilder (a)


Lite bilder från dagarna jag varit borta.
Vissa är från Tyresö och vissa är från Norrtälje/Yxland (:


En av alla terorist bilder på mig ;)

Jag och Helena i Yxland och kollar solnedgången.

Michaela och jag på bryggan i tyresö (:

Michaela och jag på bögberget.

Helena och en båt som vi inte kunde bestämma oss för vad de skulle va.
Men jag tror vi bestämde oss för en lastbilsbåt !?

Michaela går ;P

Jag langar fjortis pose xD

Carina ute i natten (:

Carina solar

Carolina och Helena lyssnar på pappa i badtunnan på tyresö

Carolina och Helena i badtunnan.

Jag och Helena på bögberget i tyresö.

Sådär blek var jag för lite mer än en vecka sedan ;O

Jag och Helena vid lunchen på midsommar (A)

Helena och min gulliga pappa :D

Jag utan smink och missfärgat hår !? ;S

Helena "min vackra" Mohlkert

Jag bjuder på dendär xD

..och dendär xP

Helena!? ;S

Min söta Helena i Norrtälje/Yxland (:

Jag i Norrtälje/Yxland med en stor båt i bakgrunden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0