Sofiaa' - Vad ska alla göra idag?

Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig i Göteborg

Jo, jag ska iaf gå ner till bryggan och steeka i solen lite. Har ju en sol olja som är otroligt bra, så tänkte smörja in mig lite, sen ska ajg ge min syster en helkropps masage och smörja in henne också, ( Är grym på att masera ), sen kanske jag tar o badar lite, för just nu är de 22grader i vattnet. De låter ju rätt skönt endå.
Igår snackade jag med mamma och hon ska åka och köpa GOTHIA CARD idag åt mig, Carolina och Carina. Hahah, mamma tyckte de va bättre att vi redan hade kortet när vi kommer ner till henne i göteborg än att vi ska åka iväg oh köpa de. Jag ska på én av festerna med min bonus syster som är 25 dagar yngre än mig också. Har inte träffat henne på länge, saknar henne jätte mycket. Ska försöka få med henne på fika och lite annat kul också. Men främst av allt så ska jag försöka hitta på något med min mamma! Hon är min mamma oh jag träffar henne nästan aldrig..
Aja, ska inte bli någon dramatisk lång och sorgsen historia nu, utan ska faktiskt ta och sjunga lite, vilket jag gillar otrooooooligt mycket. Man får värsta känslan lixom! WIHOOOO!
Vill bara säga att jag älskar er där nere i Göteborg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0