Sofiaa' - Ute dag igår / Ute tag idag.

Igår drog ju jag till grönan med Dominique och några. Vi kollade även på konserten, den va jätte bra! Lite sån musik jag lyssnar på egentligen. Fast de är ingen som tror (a) Aja, jag kom iaf till sollentuna vid klockan 12, så jag drog direkt ner till viken i vaxmora och träffade Carolina, Roma och Alex. Vi firade alex födelsedag, alla badade utom jag. Jag orkade inte.. Men vi grillade lite mashmaloooseer xD och såklart så sjöng vi för honom!
Fast det är idag han fyller år, så alla firar Alex"big babba"Stålmannen ;P
Nu ska jag strax dra till Kista med Carolina, Amanda, Ellen, Roma, Alex och Johanna för att kolla på bio, vi ska kolla "Eclips". Men vi har resarverat platser så vi måste vara där en timme innan, så de är väl dags att tagga snart antar jag. Sen så blir det viken ikväll också. Alla kan messa om det är något eller om ni vill komma (:
Puss på alla söta och mindre söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0