Sofiaa' - Trodde inte så om dig!

Måste bara börja med att säga att jag är djupt besviken på min såkallade bästavän. Trodde inte så om dig. Och hur kan du inbilla dig att jag borde förstå? de va mitt ex.. du, asso! tänker inte skriva mer om de.
Idag har jag varit med Amy och Khaled, först var vi bara i stan, sen drog vi hem till Amy och kollade film. Fan vad jag älskar Göteborg, alla är fett härliga! :D Iaf, sen drog jag och Amy hem till mig, sen drog vi tillbaka till Guldheden och träffade Amy och Emma. Mycket trevligt. Asso vad leker jag? Jag är verkligen inte på humör, varför leker jag så trevlig och som livet är på topp?
KUK I ER ALLA !
Eller kanske bara i er idioter som inte förstår bättre -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0