Sofiaa' - Tog precis en skön dusch..


..oh ska snart lägga mig i sängen.
När jag kom hem stoppade jag massa kläder i tvätten sen började jag packa. Fast de gick på typ 20min, för sen drog jag och syrran ut och träffa Alex. Vi drog till slottet och tillbaka. De va skönt att abra vara ute och gå lite. Sen tog jag en dusch och rakade mig så jag känns som en bebis rumpa! :D
Jag tror jag börjar få öroninflamation eller något, för har på något sätt ont i öronen så de gör ont i nacken och halsen ;S Aja, nog snackat om de!
Imorgon så ska jaggå upp relativt tidigt för att dra iväg till Kista med Carolina och Dominique. Jag och Carolina måste ju shoppa lite innan vi drar till Göteborg, och sen så ska jag ju vara med Dominique imorgon, så hon får ju följa med. (: Men nu ska jag gå ut i köket och dricka lite vitamindryck, har saknat dom ;O Ska även kolla efter en ipem och halstablett. De är ju synd att vara sjuk när jag ska på gothia, mamma som redan köpt gothia card och allt. Aja, sov gött nu allihopa så hörs vi imorgon. Puss (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0