Sofiaa' - Tidigt..

Är vaken jävligt tidigt eftersom jag måste passa hunden den här morgonen för mamma och hennes kille är o jobbar, och carolina och Carina sover. Så nu fick jag gå upp 8 på morgonen, jippi -.-'
Igår så kom jag ju hit till Göteborg och möttes av Mamma, Boris och den lilla sockertoppen Fatzy. Hon är ju gudomligt söt asso, och jag ska tillbringa hela morgonen med henne (:
Iaf, vi mötte även upp Carina som kom med bussen en halv timma senare, sen var det bara att sätta sig i bilden och åka hem. När vi kom hem åt vi en kyckling sallad som var jätte god, men med lite Italiensk dressing så blev den oemotståndlig. Men tillslut så drog jag och Carina till Gothia festen och var där hela kvällen. Inte så läng kö när vi kom dit, vi fick max vänta en halv timme för att bli insläppta. Sen var det bara att dansa och aa.. sen blev de nästan sova direkt asso, de är sjukt vad jag hade ont i fötterna!? Men nu ska jag nog gå och göra mig lite frukost, men bloggar sen igen. De kan ni vara säkra på (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0