Sofiaa' - SPORTS CAMP !


Sitter här vid en dator på sports camp. Ville bara säga att jag faktiskt lever. Igår spelade vi en match mot killar 96-97, vi förlorade med typ 4-0 tror jag. Idag spelade vi match mot ett annat flicklag och vann med 3-1. Solen ligger på som fan just nu asso :O Hela våran vecka kommer bli het. Hittills har jag bara sätt 1 söt kille och 1000 fjortisar. Lite kul faktiskt. Våra tränare/ledare tycker nog inte om oss så mycket. Dom skällde lite på oss inatt. Hehe! Klockan 2 så ska vi ha innebandy träning igen, sen så ska vi dra iväg och bada. Och jag ska själklart sola, för jag behöver bli brun. Hahah, längtar tills på fredag när de är disco xD yahaaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0