Sofiaa' - Snart dags att rulla hem


Jag har plattat mitt otroligt fula hår nu.
Vi ska väl strax dra oss hem, spänningen är olidlig. Hahah, nej men allt känns så segt. Vill bara åka NU! Och för er som inte vet så är mit hår typ brun/svart, med några ljusa slingor men håret längst fram är blond/orange. Och solen har gjort att jag fått fräknar. Liknar ett ginger ;/
GINGER DO HAVE SOULS !
Men ska väl ta och färga de när jag har tid och lust, eller så ska jag väl bara låta de vara så får folk vänja sig. Jag hade inte tänkt att skriva om hur min vecka har varit just nu, det gör jag när jag har tid och så ska jag självklart lägga in bilder. Men ni kan gärna berätta,
vad har ni gjort i veckan? något speciellt ni vill berätta. Jag är lite intresserad.
NU ska jag fixa dom sista sakerna, bye (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0