Sofiaa' - Ska strax dra iväg.

Föst måste jag bara be om ursäkt för att jag inte bloggade igår..
Men jag va först med Gustav, Simon och Roma som kom hem till mig. Sen va vi hos mig ett litet tag, men sen skulle vi dra och möta Mickis. Så Roma stannade hemma hos mig med min syster. Sen träffade jag Linnea, Elsa och Ellen vid centrum, trevligt trevligt.
Sen drog jag, Mickis, Simon, Simon och Gustav till Linus, och där var även Einar. Vi chilla där ett tag. Sen drog jag, simon och mickis till wayne's coffee och träffade Johanna och Helena, vi fikade lite. Sen drog jag, mickis, helena och johanna till vallen. Sen kom Gustav, Simon och Einar. Jag, Johanna, Helena och Einar sprang igenom vattenspridarna. HAHAH ! jag blev jätte blöt ;O fast de kanske inte är så konstigt!? Men som tur var, så var gustav jätte gullig och lånade ut sin tjocktröja till mig, och jag hade ju shorts på mig igår så de såg ut som jag gick utan byxor när jag hade den tröjan. Iaf, sen när alla skulle dra hem så drog Carro, Roma, jag och Alex och badade och sen gjorde vi en brasa så vi kunde värma oss. Det var skit mysigt. Fast kom hem lite sent igår. Hoppas pappa tyckte de var okej. ♥ FÖRLÅT PAPI ♥ Iaf, sen drog jag hem och snackade i telefon med Gustav, fast Einar och Simon var i bakgrunden. Snackade typ till klockan 5 imorse. Shit asso, jag blev galet trött och var tvungen att lägga på, sen slockna jag direkt och vaknade vid ett idag.

OCH NU..
Ska jag iväg och träffa Dominique i sollentuna centrum, sen ska vi dra in till stan och bara gå runt lite tills vidare. För lite senare så ska vi dra till grönan med Shayan och hans kompisar typ. För de är någon grej där idag tydligen. Fast jag vet inte vad, men aa. Ojdå, nu blev dehär lite väl långt, men hoppas de va okej. Jag bloggar troligtvis ikväll. Men vi får se (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0