Sofiaa' - Kvälls dopp



Har precis varit och tagit kvällsdopp med Johanna, Lisa, Emilia, Helena, Hugo, Simon, Jocke och Sherif. Det va varmt och skönt som fan i vattnet. Idag har jag bara varit ute och chillat med Johanna, Helena, Emilia och Lisa. Fast tidigare idag kollade jag ju på när Helena packade och jag lekte med camen (; Fast nu står Helena i duschen så jag väntar på att hon ska bli klar så jag också kan duscha, medans jag gör de så ska hon klippa Summers klor (Hennes otroligt söta hund) Aja, just nu sitter jag och lyssnar musik och snackar med Ellen på msn.
Gumman, jag finns alltid här för dig och kommer stötta dig som fan igenom dehär. Jag förstår att det är jobbigt och jag kan inte göra mer än att leva mig in i din situation och stötta dig. Och jag ska stötta dig upp till 100%, jag menar det hjärtat. Du är och förblir min bästavän! Jag älskar dig!
Men nu ska jag kolla min facebook och fortsätta mitt samtal med Ellen, sen ska jag hoppa in i duschen. Fast jag kanske bloggar lite mer, så besök min blogg mycket nu. HAHAH ! om ni vill förstås, eftersom ni alla är så underbara. fjäääääsk xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0