Sofiaa' - Kom precis hem från Kista.

Kom precis hem från bion. Den var faktiskt bra måste jag säga. Älskar ju kärleks filmer.
Fast påväg hem blev jag sjukt irriterad. Som många vet så har jag ett jävla temprament. Och nu blev jag helt plötsligt irriterad på några personer. Så påväg hem så började jag bråka med Bayron och Jack. Jaa, jack frågade vem jag tror jag va. Och om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt mig själv för en gångs skull.
ÄR SÅ FUCKING IRRITERAD PÅ ALLA JÄVLA KILLAR!
Sen är jag ju jävligt irriterad på en annan kille också. Jag hjälpte honom att bli av med en anmälan, jag har fixat nummer till honom som han behöver. Men tacken var att han lekte med mig.
1. Som tur var, är jag glad att han erkännde de.
2. jag är också glad att jag inte gav honom en fet smäll.
3. synd för honom att han var kille..
Min teori om killar är helt enkelt att dom är slämmiga äckel och dom har ingen aning om hur dom ska behandla tjejer. Vissa har ju den förmågan och och extremt gulliga. Men precis som folk säger "I varje ont, finns något gott" då måste ju de alltså innebära också att "I varje gott, finns något ont". Ledsen att behöva säga dehär tjejer, men bind er inte för hårt i killen ni älskar. Även han kan vara ett svin. Tro mig, jag har lagt märke till de. För jag har gått för fort fram och litat på för många killar på sista tiden. Äckligt gjort av mig, men även av dom. Nu ska jag försöka äta lite mat tillsammans med Carolina, Amanda och Pappa. Sen ska jag försöka hitta någon kompis som han gå och vara lite arg tillsammans med mig. Sen hoppas jag att jag träffar någon som jag kan flippa lite på.
Gash asso ! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0