Sofiaa' - Kom precis hem från Dominique (:


Idag var ju jag och Dominique i Kista, vet inte riktigt hur länge. Men ganska länge. Jag köpte ett par shorts från "New Yorker" också för 200:- , rätt snygga och sitter tight vid götten ;D Sen drog vi till stinsen för att hämta hennes mobil som varit på lagning, men nej då sa dom att vi bara fick lämna in låne telefonen där, så vi fick åka till sollentuna centrum och hämta hennes mobil. Btw, såg en skit snygg rosa dator där också!
Sen träffade vi Robin och hängde lite vid vallen bara, sen träffa vi annat folk i edsberg och blablabla.. Tillslut drog vi hem till Dominique och kollade tv i typ 2 timmar och nu sitter jag här. För hennes pappa skjutsade hem mig. hihi, så gulligt av honom! JUSTE! Idag har det åkt förbi 6 bilar och tutat på oss, den 6e bjöd oss på pigelin (; mumsigt asso. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0