Sofiaa' - Känner mig tjockt seg asso!


Gammal bild på Helena, Jessica, mig och Ellen innan PMM/Golden night (;
Har typ träningsvärk och är förkyld efter dom här dagarna man festat på club gothia. Fast de har varit riktigt roligt, fast svettigt ;P Igår var det nog roligtast för de var ca 20.000 människor där inne. Har inte bloggat för för jag har haft lite stressigt. Igår var jag på Liseberg sen fick jag skynda hem för att byta och osv, sen skulle jag skynda iväg till club githia. Idag ska jag också till club gothia, de är sista kvällen och jag ska dit med Amy, Victoria, Nelly, Carolina, Karina, Jennifer, Ellie och massa andra (: Nu ska jag ta och gå ut med hunden, duscha och fixa mig lite. Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0