Sofiaa' - Hos Helena


Leker med Helenas webb cam (:

Sov hos Helena inatt och ska göra de nu inatt igen eftersom vi drar till Sportscamp imorgon bitti. Så dethär blir ett av dom få sista inläggen jag skriver på kanske en hel vecka. Ifall jag inte möjligvis bloggar lite där. vi får se (:
Jag och Helena snackade igår om att vi skulle lura jobbiga fjortisar om att vi bor på barnhem, har alkohol problem, att jag blir misshandlad av min kille (för jag har ett stort blåmärke på benet och massa sår), att helena röker på allt för ofta och massa sånt där. Som att vi är förortens värstingar! xD MOHAHAHAHHAH!
Nu har Helena typ packat klart. Asso shit, de ser ut som att hon och jag ska flytta dit? Juste.. Gustav Kjell och Henrik Ahlström ska till sports camp också. Va roligt att träffa några man känner också. Om ni undrar så är båda mina ex!? ;S Nej, nu ska jag väl strax ta och sminka mig sen ska väl jag och Helena kanske dra ut och göra något. Kanske köpa glass. Hon är så vacker när hon stuttsar ner för trappan! xD

TILL ELLEN!
Du kommer att få fler myror att rymma. Och allt ska vara ljusblått, PUNKT SLUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0