Sofiaa' - Egentligen ingen lust att blogga..

Bildbrist..

Kanske borde sluta egentligen? för jag har aldrig tid eller lust -.-'
Idag har jag iaf varit med Khaled, han är så gullig. Han behandlar mig som en liten prinsessa. HAHA !(; Men aa, vi gjorde inget specíellt. Vi typ åkte till ett ställe vid en fotbollsplan, la oss i gräset, solade lite, han masserad mig m.m. De va riktigt härligt. Men drog hem sen, de var nog lika bra, för jag har lite svårt att andas just nu, för jag är så himelskt förkyld. Sen var jag hungrig också. Aja, nu ska jag inte blogga. Ska fortsätta snacka lite med sofia på msn.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Heej finaste, Hör av dig när du är på landet får vi träffas och lova mig det! <3 Miss u

2010-07-28 @ 00:18:15
URL: http://jossanuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0