Sofiaa' - Drog till viken igår.

Jag hängde med Amanda och Carro ner till viken igår och träffade Alex, Stefan, Jhonny, Roma och Johanna. Kirill va också där i början men han drog iväg med moppen sen. Iaf, vi hade, eller iaf jag hade en otroligt trevlig kväll. Vi grillade, badade, körde sanning eller konka, dansade, snackade och bara umgicks lixom. Det var jätte härligt! Jag och Amanda badade typ precis innan vi skulle dra hem. När vi var påväg hem så hade de börja ljusna och sen had evi glömt nyckel till huset och vi ville inte väcka pappa så jag, carolina och amanda la oss ute på altanen och sov. Men de va svinkallt och speciellt när man är helt blöt. Men klockan 7ungefär så vaknade pappa och släppte in oss. Så jag går direkt in till sängen och somnar x)
Otroligt skönt måste jag faktiskt få säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0