Sofiaa' - Kom precis hem från stan


( Inte så bra bilder, men de kommer nog bättre så småningom )
Hann inte blogga innan jag åkte hem ifrån, hade lite bråttom.
Men nu har jag iaf kommit hem från stan och har äntligen köpt en klänning till nyår. Jag hittade först en otroligt söt tröja på Missäy, men det var för lång kö till omklädningsrummen så jag gick vidare till Monsoon. Och då hittade jag min söta klänning som jag köpte med mig hem, är faktiskt nöjd, fast den andra var snyggare ;)
Och sen så passade jag på att fixa naglarna, så nu är dom fina också! Ni kommer ju såklart få bilder på hela nyår outfiten, men de får ni kanske på nyår eller dagen efter. Nu ska jag dricka te, puss på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

KOM HEEEEM! ;)

2010-12-29 @ 18:41:01
URL: http://ellenaudelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0